روسری اون نیوشا ضیغمی تو سر این مدیری... حداقل اون یسال نون‌خور شوهرش موند، بعد یسال با گردن کج و روی سیاه برگشت به تلویزیون. این مدیری نون به نرخ روز خور چی؟ با استناد به ادبیات و کلمات خودش وقتی دوباردوبار رو کلمه ناجوانمردی مکث میکنه قشنگ معلومه دستورکار یا بعبارتی سفارش‌کار از جای دیگه داشته، بقول خودش دیگرانی نه ازین کشور میخواستن چرندیات مدیری رو به نفع خودشون ضبط کنن، وعده سرخرمن هم بهش دادن و باهاش تسویه نکردن ناجوانمرداااا

و مردم باهوش این مملکت، بموقع تشخیص دادن مدیری خرمایه‌ای که با فخر پشت میز مدیریتی لاکچریش تو برنامه دورهمی از بالا به پایین و با نگاه عاقل اندر سفیه با مهمونای پولکی‌ش برنامه سازی میکنه الان انقدر خار و ذلیل پول شده میاد تو پیام‌بازرگانی برای فروشگاه زنجیره‌ای تبلیغ میکنه دیگه اون مدیریِ در اوج و طناز نیست، بلکه یه ورشکسته‌ی همه چیز از دست دادست.

خلاصه که باختی مدیری بدم باختی به مردم باهوش مملکتتم باختی اولین خطای تو آدمی که بقول خودت اهل مجازی نیست و قواعد بازی توشو بلد نیست ویدئوی اولت بود و خطای دومت این غلط نامه‌ی شفاهیت. این دوتا ویدئو برای پاک کردن همه سابقه‌ت و اینکه ثابت کنی خودت نیستی کافی بود.