نرجس احمدی /نماوا تصمیم دارد کارگردانی یکی از سریال‌ها خود را به کریم‌ لک‌زاده واگذار کند! این‌روزها ضمن مرور اخبار قطعاً با شگفتانه‌های بسیاری مواجه خواهید شد؛ و «نماوا» ظاهراً پرچمدار این شگفتانه‌ها،  و عمله‌ی تابوشکنی‌ها شده است! خبر واگذاری یک سریال در نماوا به لک‌زاده همان‌قدر سخیف است که سکانس‌های کشف حجاب فیلمِ چرک «ماده‌تاریک» مقابل میدان آزادی!

لک‌زاده آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ در اینستاگرام خود اعلام کرده بود: قسم می‌خورم، قول می‌دهم، هیچ فیلمی از این پس نخواهم ساخت که فراتر از طراحی کاراکتر و طراحی لباس کسی بخواهد حجاب اجباری داشته باشد!

از طرفی یک روز پس از اظهارات رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد که به سازندگان فیلم‌های ساخته شده بدون مجوز گفته بود «تمام عوامل از بازیگر و تهیه‌کننده تا عوامل فنی دچار مشکل خواهند شد»، مرضیه برومند، مدیرعامل خانه سینما، در یک نشست خبری که ۹ خرداد برگزار شد، به این اظهارات واکنش نشان داد. او گفت تعجب می‌کنم شاید زبان خزاعی این‌طور چرخیده و نمی‌خواسته چنین چیزی بگوید!!! اما آقای نماوا، حواست را جمع کن! و مطمئن باش برخلاف نظریه‌ی شاذ خانم برومند، زبان آقای خزاعی نچرخیده و ما پیگیر اقوال ایشان هستیم!