«چند روایت معتبر» ویژه برنامهی قبل از افطار شبکهی دو، با ابتکاری ویژه از مصاحبهی رودررو عبور کرد و در سبک و سیاقی نو، مخاطب را مجذوب خود کرد. در این برنامه از قشرهای مختلف، مشاغل گوناگون دعوت شد و از سختیهای کار و خوشیهای آن، از دیدن معجزه در زندگی تا معجزه بودن فرد در زندگی اطرافیانش پرسید.
امسال ویژه برنامههای ماه مبارک گامی نو در جهت پسند مخاطب به همراه محتوای غنی بود و نشان از ظرفیتهای انسانی و رسانهای داد که یادآور میشود؛ نام افراد ممکن است مخاطب را جذب کنند اما «ایدههای نو» و پایبندی به «محتوا» میتواند موثرتر باشد.
مانند «محفل» که با سبکی جذاب سبب ارتباط بیشتر مخاطب با قرآن شد، آنهم مخاطبانی مومن و معتقد که درصد بالای جامعهی ایرانی را شامل میشود و البته به علت محجوب بودن در برنامهسازی غالبا لحاظ نمیشوند و یا برنامهی «زندگی پس از زندگی» با گذشت چهارفصل کماکان جزو موثرینترین برنامه در باورها و اعمال است و این برنامهها نشان داد میشود اگر بخواهیم.