فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» که از روزهای قبل از آغاز جشنواره عواملش با دادن بیانیه‌های اینستاگرامی برای تحریم جشنواره فیلم فجر تمام تلاششان را کردند امروز در سینمای رسانه با حواشی زیاد اکران شد.

حضور علیرضا معتمدی کارگردان فیلم در پردیس سینمایی ملت و عدم حضور او در نشست رسانه‌ای فیلم و صحبت‌های همراه با بغض و ناراحتی محقق، التهاب جلسه نشست را بالا برد.

محقق ادعاهای کارگردان را رد کرد و از پیامی سخن گفت تا ثابت کند ادعاهای علیرضا معتمدی دروغ است. او از خبرنگاران خواست تا پیام معتمدی را مبنی بر درخواست او برای ارسال یک نسخه از فیلم به جشنواره ببینند. همچنین توضیحات مفصلی راجع به حرف‌های عوامل فیلم بیان کرد.

علت رفتارهای سطح پایین چند بازیگر فرعی فیلم نیز با پخش فیلم مشخص شد. زیرا آنان نقش‌های بسیار کوتاهی در حد چند صحنه بازی کرده بودند که بازی‌های اینستاگرام به دیده شدنشان کمک بیشتری از خود فیلم می‌کرد. در مورد فیلم نیز؛ نحوه پیوستن سیدرضا محقق به پروژه، پس از آغاز پیش تولید به واسطه بازیگری که در این بین چندین بار نام او از سوی محقق مطرح شده، سرِ ضمیر را نمایان می‌کند. ماجرا از این قرار است که «باران کوثری» با سیدرضا محقق تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد تا با برگزاری جلسه‌ای با علیرضا معتمدی کارگردان ‌فیلم، تهیه کنندگی آن را بپذیرد.

فیلمی که برای عبور از خط قرمزها و محتوای ناهنجار آن نیاز به فردی با شخصیت موجه محقق دارد تا مدیران و مسئولان وزارت ارشاد و جشنواره را براحتی دور بزند!!

علی ای حال با وجود تمام حواشی پیش آمده و با توجه به صحبت‌های محقق، انتظار می‌رود تدبیر ویژه‌ای برای جبران آبروی ریخته شده مسئولان اتخاذ شود. عوامل فیلم باید تاوان تمام حواشی و رفتارهای زشت و دور از شأن مردم را بدهند!! تا بقول آقای خزایی همگان بفهمند سینما آنقدر هم بی‌صاحب نشده است!