زهرا خندان /حقارت انسان‌ها را می‌توان از انتخاب‌هایشان دید، حس کرد و فهمید! انتخابی که ممکن است تناسب با هدفی محقرانه داشته باشد. این ساعت‌ها که هستی، داغدار مجاهد صادق خود است! جماعتی هستند پوشالی و حقیر که نگرانی خود را از اِعمال قانون برای مجرمی فریاد می‌زنند! این جماعت خودمحور، گمان می‌کنند خودشان محور عالم هستند، بنابراین نگرش، حدی برای اَعمال مجرمانه خود نمی‌بینند و با یک کلمه که معترضیم بر روی گندشان که هستی را به فساد می‌کشد، ماله می‌کشند! برایشان سخت است بفهمند، هر عملی عکس‌العملی دارد و باید تبعاتش را بپذیرند!

شاید چون عادت کرده‌اند که تبعات لگدپراکنی‌شان، جایزه بین‌المللی و به‌به چه‌چه سران مستکبر باشد و بخشش مالیاتی و بازگردانده شدن به صحنه‌ی هنر جمهوری اسلامی با توجه به رافت اسلامی! اما باید بدانند و آگاه باشند بعضی از اعمال، عکس‌العملی دارد که درد دارد، اگر تاب رنج کشیدن ندارید، قدم در ره نگذاریدـ

این جماعت امروز به معنای واقعی سخیف بودن خودشان و حقارت خودشان را با این نوع اعتراض مشخص کردند! و همواره در طرف غلط تاریخ معاصر بوده‌اند! اکنون نظام هستی و تمام مقتدرین مظلوم عالم، داغدار جنایت صهیونیست سفاکی است که در حمایت از شروین شما و شما کوشش‌ها کرده! دوران بدون درد بودن اعمال گذشته!