سیدعماد جلیلی /«بنجامین هاموند هگرتی» رپر سرشناس آمریکایی معروف به «مکلمور MackleMore» با اجرای آهنگ جدیدی در دفاع از مردم فلسطین و خیزش دانشجویان با استقبال ده‌ها میلیونی در شبکه‌های اجتماعی مختلف روبرو شد. تنها در صفحه اینستاگرام او، این آهنگ توسط حدودا دو میلیون مخاطب «پسندیده» شده است! این آهنگ «HIND'S HALL» نام دارد و او تمام درآمدهای پخش را به UNRWA جهت حمایت از مردم غزه اهدا خواهد کرد. 

نام این آهنگ از نام سالن دانشگاه گرفته شده است. دانشجویان دانشگاه کلمبیا سالن همیلتون را به افتخار دختر شش ساله فلسطینی؛ «هند رجب» که توسط خون‌آشام‌های صهیونیستی کشته شد تغییر داده و HIND'S HALL نام نهادند.

 مکلمور در این آهنگ موارد مهمی را مطرح می‌کند، او اشغالگری صهیونیست‌ها و کشتن زنان و کودکان و نسل‌کشی آنان را محکوم کرده و خطاب به بایدن می‌گوید به تو رای نخواهم داد، خون روی دستان شما را می‌بینم!

این رپر در اشعاری به سیاست‌های آمریکا و پلیس و هنرمندان در زمینه مردم غزه و خیزش دانشجویان حمله کرده و می‌گوید؛ اگر تامین مالی توسط آمریکا مسدود شود فلسطین آزاد خواهد شد! همچنین با طعنه به آنها می‌گوید اگر چادر زدن دانشجویان خلاف قانون است و باید پلیس بیاید، نسل کشی در تعریف شما کجا جا دارد؟!

برای تماشای فیلم مربوط به این مطلب وارد کانال اخبار جهان هنر شوید.

https://eitaa.com/roubesh