برای چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، حسین مسافر آستانه، محمودرضا رحیمی و روزبه حسینی با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب نمایش های صحنه ای متقاضی حضور در بخش مرور تئاتر ایران را بر عهده گرفتند. به گزارش روبش و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، با حکم مهدی حامد سقایان دبیر جشنواره حسین مسافر آستانه، محمودرضا رحیمی و روزبه حسینی سه نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان هیات انتخاب بخش مسابقه مرور تئاتر ایران انتخاب شدند.

حسین مسافر آستانه کارشناس کارگردانی از دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناس ارشد کارگردانی-بازیگری از دانشکده‌ی هنر دانشگاه تربیت مدرس و یکی از مدیران فرهنگی و هنری کشور است که دبیری چهار دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در پرونده کاری دارد. محمودرضا رحیمی کارشناس ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری و کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس؛ کارگردان، بازیگر و مدرس دانشگاه و مولف کتاب‌های تخصصی حرکت در تئاتر، تربیت حس بازیگر، ‏تخیل و خلاقیت، بیان و تکلم هنرپیشه است. رحیمی داوری جشنواره های متعدد سراسری و بین المللی را در پرونده کاری دارد.

روزبه حسینی کارشناس حقوق قضایی از دانشگاه تهران، نویسنده، طراح ،کارگردان و پژوهشگر تئاتر که آثار متعدد او در زمینه پژوهش و نمایشنامه چاپ شده است داوری جشنواره های متعدد را نیز در پیشینه کاری دارد. این هیات سه نفره ۱۵۵ اثر رسیده به بخش مرور تئاتر ایران را مورد ارزیابی و انتخاب قرار خواهند داد. چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.