زهرا خندان /«سال‌های سرخ» به کارگردانی «میلاد محمدی» در مستندی پژوهشی به جست‌جو پیرامون انگیزه‌ها و اهداف چند بمب‌گذاری توسط گروهک منافقین در دهه شصت پرداخت. مستندی که هنرمندانه بخشی از تاریخ معاصر را به تصویر کشیده است و تلاشی برای بیشتر روشن شدن چهره‌ی کریه گروهکی که هم‌پیاله‌ی «فتنه‌های هشتادوهشت، نودوشش و جنگ ترکیبی زن زندگی آزادی» است. اوایل دهه شصت، مردم عادت کرده بودند، هرروز واقعه‌ای رخ دهد که همواره رد گروهکی که بدنبال ایجاد وحشت عمومی بود، به جا می‌ماند.

بیان جزئیات پنج بمب‌گذاری، چگونگی ردگیری اعضای منافقین با طرح مالک و مستاجر، چگونگی تصویب این طرح، نقش فعال کمیته انقلاب اسلامی و اعتماد مردم به این کمیته به علت درک دشمنی آشکار گروهک با مردم از نکات مثبت این مستند بود.

اکنون که در زمانه‌ی نسل‌کشی صهیونیست‌ها هستیم، بیان این جنایات یادآور جنایات صهیون با حمایت آمریکا و غرب متعفن است اما چه قرابتی است بین گروهک منافقین با صهیونیست‌ها! و چه قرابتی است بین فتنه‌هایی که یک‌سر آن منافقین و صهیونیست‌ها هستند و سرهای دیگر برخی از چهره‌ها، سفارت‌خانه‌ها و حتی امام جمعه‌ای که در این مستند منافقین را تکفیر کرد! شاید بتوان امید را در این مستند با این کلام رجوی ملعون یافت که «بحران‌هایی که انقلاب اسلامی از سر گذراند، یکی از آن‌ها عامل فروپاشی یک کشور بود» استقرار چهل و اندی سال انقلاب و نابودی بسیاری از دشمنان قسم‌خورده، نوید پیروزی جبهه‌ی مقاومت و نابودی التهابات اکنون جهان در جغرافیای فلسطین خواهد بود.