زهرا خندان / مکتب صهیونیست هرچند مدعی این است که دین آسمانی را دنبال می‌کند اما با استناد به عملکرد و عقایدش، نشان داده جزو جامعه‌ی کفار است و تمدن کفار را رهبری می‌کند؛ و البته قطعاً با یهودیانِ پیرو دین حضرت موسی علیه‌السلام (که جان و قلمم فدای این پیامبر عظیم‌الشان) متفاوت هستند. اما بعد...

صهیونیست به علت آنکه جامعه‌ی کفر است بیش از یک حدی ظرفیت ندارد، یکی از موارد محدود‌بودن ظرفیت‌ش با توجه به میزان دهشت‌زایی، عدم توانایی همراه ساختن وجدان‌های آزاده‌ی جهان است. مصداق بارز آن بایکوت خبری سالیان استعمارش بر فلسطینیان است تا مبادا مردم آگاه هرکدام با سطل آبی بر دست این جامعه‌ی جعلی را غرق سازند. حالا #طوفان‌_الاقصی شده و فرض می‌کند می‌تواند آن‌را زمینه‌ی تبلیغاتی برای جلب حمایت مردم جهان نماید، اما چگونه؟با کدام اقدام حماس؟ سرباز صهیونیستی، توئیت می‌زند که سربازان فلسطین زن بارداری را تکه تکه کرده و جنین را درآورده و کشته‌اند، اما کاشف به عمل می‌آید این اقدام در سال۱۹۸۲ توسط صهیونیست انجام گرفته. یا عکس کودکان در قفس را می‌گذارد و حماس را لعنت می‌کند؛ درحالیکه آن عکس جنایت صهیونیست در سال‌های گذشته است.

در جدیدترین فاز انسان‌دوستانه‌ی چهره‌های جهان، 'جاستین بیبر' تصویری از ویرانی می‌گذارد و طلب دعا برای صهیونیست را دارد؛ درحالیکه او از تصویر ویرانه‌های غزه استفاده کرده است! جبهه‌ی مقابلِ مقاومت، جبهه‌ی دروغ‌گویی و دروغ‌افکنان است که با وارونه روایت کردن جنایات خود به دنبال دریافت اقبال عمومی هستند؛ درحالیکه سنت هستی دروغ را افشا می‌سازد و مردم آزاده‌ی جهان هیچ‌گاه جنایات آنان را فراموش نمی‌کنند. البته آن‌ها با دروغ می‌توانند چهره‌های فاقد اندیشه را همراه خود سازند و بازوی تبلیغاتی خود کنند چون احمق‌ترها از احمق‌ها پیروی می‌کنند!

همانگونه که این‌روزها شاهد آن هستیم.