انتشار تصاویر جدید از آتیلا پسیانی در مراسم تولدش واکنش تعدادی از چهره‌ها را در پی داشته. برخی از بازیگران نگران وضع سلامتی او شدند...

در روز تولد آتیلا پسیانی، انجمن صنفی کارگردانان با همکاری خانه هنرمندان مراسمی را تحت عنوان نکوداشت این هنرمند برگزار کرده است.

در این مراسم که فاطمه معتمد آریا بدون حجاب حضور داشته؛ افرادی همچون پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، نوید محمدزاده، رضا کیانیان، بهرام رادان، محمد صالح علا و... سخنرانی کردند...

چند روز پیش در خبرها آمد که مدیر سینما لوتوس به درستی بدلیل حضور بی‌حجاب پانته‌آ بهرام‌ در سینما برکنار شد، اکنون نیز از مدیران وزارت ارشاد و شهرداری انتظار برخورد مشابهی با مدیریت خانه هنرمندان وجود دارد تا علاوه بر انجام تکلیف، اجازه ندهند رفتار افرادی همچون معتمد آریا و افسانه بایگان و... با تعابیری همچون شجاعت و... ترویج شود.

در پاسخ به این پرسش که آیا با مدیر خانه هنرمندان و انجمن صنفی کارگردانان نیز برخورد خواهد شد؟

وزارت ارشاد اعلام کرده خانه هنرمندان تحت مدیریت شهرداری است بنابراین در این حوزه مسئولیتی ندارد... اما انجمن صنفی کارگردانان چه؟!

چرا انجمن نیز مانند برخی نهادهای پرحاشیه خودمختار باشد؟!

و درنهایت پرونده قضایی برای بایگان و معتمدآریا تشکیل شد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت: برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به‌دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است.