محمدجعفر هاشمی /پویانمایی پرفروش «بچه‌ زرنگ» ساخته بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی، محصول مشترک کانون پرورش فکری و گروه هنر پویا در اسرائیل با نام «ببر سخنگو» اکران شده است.

 پخش این فیلم در داخل سرزمین‌های اشغالی در حالی‌ست که حامد جعفری، تهیه‌کننده انیمیشن «بچه زرنگ» در هنگام پخش آن در ایران وعده داده بود که یک درصد از درآمد آن «به کودکان غزه و ایران» اختصاص خواهد یافت! و حالا پخش آن در اسرائیل غاصب پرسرو صدا و جنجالی شده است! 

برخی از رسانه‌ها و شخصیت‌های صهیونیستی گفته‌اند ایران در ساخت این فیلم نقش داشته و قرار است یک درصد از درآمد آن صرف کودکان غزه شود! در حالی که شرکت پخش آن با نام «رد کیپ» مدعی شده یک شرکت فرانسوی که در کار توزیع فیلم شهرت دارد، این انیمیشین را از مالزی خریداری کرده است و ربطی به ایران ندارد!

لازم به ذکر است که عوامل فیلم در چهلمین جشنواره فجر اعلام کرده بودند که این پویانمایی در دو نسخه دوبله داخلی و خارجی تولید شده و قطعا نسخه دوبله خارجی آن در معرض دید صهیونیست‌های کودک‌کش قرار گرفته است. این فیلم در ترکیه و روسیه نیز به نمایش درآمده است و باید دید عاقبت جنجال‌ها در اسرائیل به توقف پخش می‌انجامد و یا ادامه پخش آن.