نرجس احمدی /از آخرین باری که مردم را به‌خاطر رنگ ریش و عبا تشویق به رأی دادن کردی یک دهه می‌گذرد، البته از شما بیش از این توقعی نیست! شاید برای همین بود که به چهارسال نرسیده دوستان‌تان پشیمان شدند و رأی‌شان را پس گرفتند و رئیس‌جمهوری را که برایش یقه پاره می‌کردند، گردن نگرفتند.

به‌هرحال لازم به تذکر است که رئیس جمهور منتخب، روز ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور نیز همین کاپشن (احمدی‌نژادی) را برتن داشتند همین‌طور در تمامی مناظرات و برنامه‌ها و مستندهای انتخاباتی‌شان!

لحن کلام‌شان، ادبیات گفتارشان، زبان بدن‌شان همه و همه همین بود؛ در همین سطح و شیوه که الان توجه‌تان را جلب کرده!

اگر نگاه‌تان تا این حد راکد در نوع پوشش و ادبیات کلامی افراد است، الان دیر شده!

نگرانی‌تان برای آبروی ایران در سطح بین‌الملل شاید به ظاهر قابل تأمل باشد، اما اولین چیزی که به نظر می‌رسد سطح ارتباط این موضوع با رأی و نظر جنابعالی‌ست؛ بهتر است عرصه را خلوت کنید چراکه رئیس جمهور خودش مدیربرنامه دارد!

مورد بعدی که اتفاقاً مهم‌تر است و باعث می‌شود این تذکر شما توی ذوق بزند و اصلاً به دل ننشیند، عملکرد شما دربرابر ساخت فیلم‌هایی با مضامین ضدایرانی، ضد ملی و نهایت سیاه‌نمایی و چرک و خشن نشان دادن چهره‌ی ایران اسلامی است!

ذوقی که از جایزه بردن فیلم‌ها یا اظهارات افرادی که به غلط و به ناحق آبروی فرهنگ اصیل و فاخر این مملکت را به تاراج می‌برد؛ درست مثل دم خروسی است که با این ادعای دلسوزی برای آبروی ایران در مجامع بین‌المللی سازگار نیست!