محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد، گفت: متاسفانه رئیس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم. امروز به دلایل مختلف دچار یک بی‌ثباتی شده‌ایم که از دست دادن سید بزرگوار ممکن است این بی‌ثباتی را تشدید کند.

پیام تسلیت علیرام نورایی برای شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه، علیرام نورایی: شهادت جانسوز رئیس جمهور مکتبی، جناب آقای آیت الله رئیسی و همراهان گرامیشان را به مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت خواستارم.

ابوالفضل همراه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، شهید حاج قاسم سلیمانی یک جمله معروف دارند که میگویند شرط شهید شدن شهید بودن است. به نظر بنده شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان همگی این نشانه شهادت رو در کار و در زندگیشان داشتند. چه توفیقی بالاتر از اینکه در حین خدمت به خلق، شهد شیرین شهادت نصیبشان شد. از خداوند منان برای آن شهیدان، علو درجات و برای امت اسلام و خانواده های شهدا صبر و سلامتی مسئلت دارم.

کوروش زارعی: «مردمی بودن»بزرگ‌ترین خصلت شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی بود، کارگردان،بازیگر و مدیرمرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، ریاست جمهور بیان کرد: من جزو کسانی هستم که هر دوباری که آقای رئیسی کاندید انتخابات ریاست جمهوری شدند، به ایشان رای دادم و جزو ستاد هنرمندان ایشان بودم.این اتفاق، ضایعه دردناکی برای همه آحاد مردم بود. حتی آن‌هایی که به ایشان رای نداده بودند هم ناراحت هستند؛ چرا که تلاش خالصانه و جهادگرایانه ایشان را دیدند و درک کردند.

هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون: مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی اخلاص، زیست ساده و رفتار مردمی بود

ابوالقاسم طالبی، غربت و مظلومیت در عین شهرت، شنیدن تحقیر، تهمت و طعنه در عین صلابت؛ چون شهید زندگی می‌کنی و ناگاه شهید خدمت یک ملت می‌شوی.

حمید ابراهیمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون: شهادت سید ابراهیم رئیسی ، ریاست محترم جمهوری کشورمان به همراه همراهان در سانحه سقوط بالگرد در ظهر روز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را به هموطنان تسلیت عرض می کنم.

کیانوش گرامی؛ شهادت رییس جمهور مردمی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان او را خدمت امام امت و مردم شهید پرور ایران، تسلیت می گویم. نظر شهید رئیسی نسبت به هنرمندان مثبت و همواره استقبال خاصی از این قشر داشتند.