انجمن‌های نمایشی سراسرکشور، ضمن قدردانی از دلاورمردانی که در کشور، آرامش و امنیت را برقرار کرده‌اند، تحقق «وعده صادق» را نشان اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشور دانستند. به گزارش روبش و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی، در متن تبریک و قدردانی که پس از عملیات مقتدرانه اخیر نیروهای امنیت کشور، توسط انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور، صادر شده، آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم... إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بهارانه‌ی «وعده صادق» جان ِ دل مسلمین داغدیده و کودکان مظلوم سرزمینی بود که سالهاست فریاد می‌زنند به خون‌خواهی و حق‌طلبی. عملیات «وعده صادق» نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور در مقابل هر شیطنتی است که به خاک ارزشمند و منافع ملی ایران اسلامی چشم دوخته است و این وعده وعده‌ای است راستین، وعده‌ای که با اذن رهبر مسلمین جهان عملیاتی شده است.

خانواده بزرگ تئاتر ایران به ویژه انجمن‌های نمایشی ایران، ضمن حمایت از این پاسخِ کوبنده و گرامی داشت یاد و خاطره سرداران شهید سلیمانی، زاهدی و مردان شجاعی که در حریم قدس شریف و برای آزادی فلسطین مظلوم گام در مسیر شهادت گذاردند، قدردان دلاور مردانی هستند که امنیت و آرامش امروز ایرانِ سربلند، ارمغان درایت و شجاعت آنهاست.

بی شک این تنبیهِ مختصر، درس بزرگی است به کشورهایی که گاهی به جسارتی رجزی می‌خوانند برای مردم ایران و نمی‌دانند بزرگی این ملت ولایی را. رحمی نباید کرد بر این غاصبان وقتی کودک‌کشی فخر است در قاموس اسراییل.