ساسان یافته معروف به ساسی خواننده مستهجنی است که بارها ثابت کرده با گروه پشت صحنه و حامیانش که دنباله‌ی «ابی» خواننده مفنگی لس‌آنجلسی و رادیو جوان هستند دست به هر کاری برای تبلیغات می‌زنند. تبلیغاتی سازمان یافته و فکر شده که غالبا از درگاه رسانه‌های داخل ایران به انتشار گسترده می‌رسد. از جدیدترین تبلیغات دروغ آنان، انتشار ویدیویی ساختگی از داریوش فرضیایی بود که ساسی مانکن ادعا کرد با عمو پورنگ لایو (پخش زنده) گذاشته و او قرار است در کنسرت آتی او در استانبول حضور یابد! پس از آن داریوش فرضیایی دروغ او را برملا کرد و گفت کارهای مهمتری از صحبت با این فرد مستهجن دارد اما در هر صورت با ضریب دادن رسانه‌ها به این خبر دروغ، خواسته وی عملی شده بود!

پس از آن، نمایه‌ای تبلیغاتی از این خواننده با شکل و شمایل زمان قاجار و گریم‌های ناصرالدین شاه قاجار و امیرکبیر منتشر شد که این اتفاق با اعدام «علی‌محمد باب»؛ بنیانگذار بهائیت همزمان شد. اما این شگرد مؤثر نیفتاد و انتشار گسترده‌ای نیافت.

آخرین خبر تبلیغاتی این خواننده لس‌آنجلسی با همکاری خبرنگار بد سابقه‌ای است که انتشار اخبار زرد و جهت‌دار وی تمامی نداد! در طی روزهای گذشته خبری مبنی بر حضور این خواننده در مسقط عمان و احتمال دستگیری و استرداد او به ایران منتشر شد که به نظر می‌رسد حواشی مربوط به آن خبر یک شگرد تبلیغاتی کثیف دیگر بود.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تنها احتمال می‌رود لغو کنسرت وی در مسقط صحت داشته باشد و هیچ‌یک از اخبار شامل؛ حضور او در مسقط، لغو کنسرت و دستگیری او به واسطه ایران و بازگشت لحظه نودی وی به اروپا تائید نشده است. یکی از نزدیکان ساسی مانکن تنها لغو کنسرت او را تأیید کرده و گفته در آلمان حضور دارد. علاوه‌بر این رسانه‌های رسمی نیز این خبر را تأیید نکردند. در صورتی که حتی با فرض صحت این اتفاقات و تصمیم بر رسانه‌ای نشدن آن در رسانه‌های رسمی نیز، پای این اخبار به فضای مجازی باز شد!

آنچه از بررسی رفتارها و عملکرد او و گروهش بر می‌آید، چینش عملیاتیِ دقیق و انکار ناپذیر مبتنی بر افکار شیطانی است! این مهم از رصد فضای داخل ایران و تبلیغات تا انتخاب اشعار، موسیقی و گریم و.. را دربر دارد.

اعمال شیطانی این گروه در برهه‌ای از زمان به ثمر نشست اما با گذشت زمان و حصول پختگی و افزایش هوشمندی رسانه‌ها و افرادی که به انتشار و تحلیل اخبار مرتبط با ساسی می‌پرداختند، افول یافت. در حال حاضر نیز لازم است سطح پختگی و عملکرد هیجانی رسانه‌ها ارتقای بیشتری یابد و منطبق با برنامه‌ریزی و خواسته این افراد پیش‌ نرود تا افولی که آغاز شده با سرعت بیشتری پیش رود. 

ادعای افول این فرد گزاف نیست چرا که اخیرا تنها در همراه کردن همسان‌های خود موفق شد و همراهی اقشار عموم جامعه کاهش چشمگیری نسبت به گذشته داشت. بنابراین باید مدیریت فضا ادامه یابد تا زمانی که این افراد و شیاطین پشت صحنه وی کاملا حذف شوند.