سیدعماد جلیلی / رابرت دنیرو بازیگر و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی که جوایز بسیاری از جمله؛ نشان افتخار ریاست جمهوری را دریافت کرده است برای نصیحت دانشجویان و مردم آزاده آمریکا به میدان آمده است. هنرمندان غربی و به ویژه آمریکایی خواسته یا ناخواسته، همواره در خدمت سیاست‌های کشورشان بودند و همچون جنگ جهانی اول و دوم و ... از آنان استفاده شده است!

 اینبار نیز به جز هنرمندان آزاده که فطرتشان همانند سایر مردم، آنان را به سمت درست تاریخ هدایت کرده است، امثال دنیرو به میدان آمده و خواهند آمد.

دنیرو خطاب به دانشجویان می‌گوید؛ این فیلم نیست، واقعی است. جدی باشید اینها تروریستند! مانعشان نشوی دوباره ۷ اکتبر تکرار می‌شود. هیچکس این را نمی‌خواهد. جمع کنید و بروید خانه‌هایتان حرف بیهوده بس است!!  

آن‌ها خود می‌دانند با فیلم‌هایشان چگونه ذهن مردم را جهت داده‌اند که حالا می‌گوید این فیلم نیست! هرچند که قیاس مردم آزاده آمریکا و ماهیت اعتراضشان، که نه به اموال عمومی آسیب زدند و نه بسیجی و پلیس کشتند و بلکه برعکس کتک خوردند و دستگیر شدند با معدود اغتشاشگران ایرانی که تا توانستند به اموال عمومی آسیب زدند و.. درست نیست، اما فی‌المثل رفتار یک چهره آمریکایی را با رفتار چهره‌‌های ایرانی در اغتشاشات ایران مقایسه کنید!