11:50

1405/03/19

آیا باور کنیم که سلبریتی‌ها نگران ایران هستند؟!

اگر بجای طالبان، آمریکا، انگلیس یا حتی رژیم اسرائیل هم بود نگران بودند؟

وقتی به بهانه شهادت مرزبانان میهن، هم حجاب را می‌زنند، هم سیستم نظامی ‌ دفاعی کشور را، هم فرزندآوری را تمسخر می‌کنند، هم قداست سربازی را زیرسوال می‌برند.

یا آن دیگری که سواد تاریخی ندارد و نمی‌داند افغانستان تا همین صدو اندی سال پیش بخشی از جان ایران بود.

و آن‌یکی که از آخوندهای دربار شاه صفویه مایه می‌گذارد و از حیثیت! حرف می‌زند.

در خوش‌بینانه‌ترین حالت، فضای بسیار بسته و متعصبانه‌ی اطلاعات‌شان به رخ کشیده می‌شود 

و در حالت واقع‌بینانه‌، عروسکانی هستند که وجود عروسک گردانان‌شان به چشم می‌خورد.

جستجو کردن