پوسترهایی که حاصل افشای نقش جنگ شناختی ادراکی است.

به گزارش روبش نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» محمدحسین نیرومند با حضور محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری، حسین عصمتی و جمعی از هنرمندان، صبح امروز 10 بهمن ماه در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

محمدحسین نیرومند در گفتگو با روابط عمومی حوه هنری درباره 45 اثری که در قالب نمایشگاه «کار خودشونه» در معرض دید عموم قرار گرفته گفت: وقوع حوادث اخیر و مطرح شدن بحث هایی با سرفصل کار خودشونه، من را ترغیب کرد تا آثاری با نقد به اعتراضات و اغتشاشات 70 روز گذشته ایران تولید کنم و نمایشگاهی با عنوان «کارخودشونه» را برگزار کنم.

وی تاکید کرد: این مجموعه پوستر، حاصل افشای نقش جنگ شناختی ادراکی است که در قالب 45 پوستر به نمایش در آمده است.

این هنرمند درباره ایده پوسترهای به نمایش درآمده در نمایشگاه «کار خودشونه» اظهار کرد: وجود موضوعاتی برای پرداختن و خلق اثر هنری آغاز پیدایش ایده است و من با تحقیقات مفصل  در این ایام به یکسری گفتارها در فضای مجازی رسیدم که بعد بر اساس آن برخی آثار را خلق کردم.وی افزود: برخی آثار که از قبل تولید کرده بودم با تطبیق  گفتارها و حرف‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده بود تبدیل به آثاری شد که امروز در نمایشگاه عرضه شده است.

نیرومند درباره برگزاری این نمایشگاه در دیگر استان‌های کشور بیان کرد: کار هنرمند خلق اثر است و این مدیران هستند که باید زمینه ارائه تولیدات هنری را در شهرهای دیگر فراهم کنند.

وی با بیان اینکه احتمال دارد زمینه ارائه پوسترهای نمایشگاه «کار خودشونه» در شهرستان‌ها فراهم شود گفت: امیدوارم مخاطب با دیدن این آثار متوجه شود که ما درگیر چه موضوعی بودیم و در بزرگترین جنگ شناختی عالم  چه اتفاقاتی روی داد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۱ تا ۲۶ بهمن ماه هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ برای تماشای این آثار به گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.