بازار شایعات درباره هزینه تولید سریال حضرت موسی 'ع' داغ شده و بعضی‌ها حرف ته دلشان را میزنند که اصلا چه کاریست، نسازید آقا!!

فرایند ساخت این سریال عجیب شده! قرار بود مرحوم سلحشور که نویسنده کار هم بود، آن را بسازد که به طرز مشکوکی به رحمت خدا رفت! بعد از ایشان کارگردانی این سریال به جمال شورجه سپرده شد که ایشان نیز بیمار شد! و عملا نتوانست از عهده آن بر آید.

اکنون نیز قرار است ابراهیم حاتمی‌کیا و سید محمود رضوی این پروژه مهم را تولید کنند که مشکل تامین بودجه و شایعات پیرامون هزینه تولید این سریال مطرح شده! و زبان بعضی‌ها را نیز به حرکت واداشته است!!

با وجود استقبال عجیب و بی‌سابقه مردم کشورهای منطقه از سریال یوسف پیامبر، می‌توان پیش‌بینی کرد که میزان استقبال از سریال حضرت موسی 'ع' تا چه حد خواهد بود و چگونه صهیونیست‌ها را به وحشتی بیش از عملیات‌های نظامی گرفتار خواهد ساخت!!

اگر مسئولان کشور به اهمیت تولید این سریال پی ببرند و جاسوسان و نفوذی‌ها از مانع‌تراشی‌ها، جنایت‌ها و آه و فغان‌های دروغین باز بمانند، اجماع خوبی برای تولید این سریال مهم به‌وجود خواهد آمد.به نظر می‌رسد که ارزش دارد برای تولید این پروژه و ارتقاء کیفیت آن هزینه بالایی صرف شود و حتی هزینه کارهای کم اهمیت‌ فرهنگی-هنری که کم هم نیستند، صرف تولید این سریال شود.