12:53

1405/03/19

آقای بهداد چگونه این عمل را تقبیح می‌کنید؟

مگر شما خودتان افاضه نکردید که
من زندگی می‌کنم حتی به غلط!
این هم زندگی کرده به غلط! حالا غلطش خیلی غلط بوده!
طبق مبنای فکری شما و امثال شما، نمی‌توان این توحش را نقد کرد…
توحشی که بخش مهم آن را آزادی بی حدوحصر جنابتان و سایر رفقای سلبریتی‌تان به آن معتقد هستید، در گفتارتان و در فیلم‌هایی چون ″قورباغه″ و… در حال دامن زدن به آن و تسری در جامعه هستید…
خودتان را گول نزنید…این توحش و سقوط انسانیت، نتیجه‌ی ذاتی تفکر لیبرال و متوحش است.
روبش را در پیام‌رسان‌ها دنبال کنید
@irwipe

جستجو کردن